12 Haziran 2011 Pazar

Seçim 2011

Fazla söze gerek yok, zaten malumun ilanı olarak da nitelendirebiliriz bu seçimleri. Dibe vurmadan düze çıkmayacak bu ülke o artık tam anlamıyla ortaya çıktı. Beni üzen tek şey sadece bu ülkede din sömürüsünün bu kadar işe yarıyor olması. Allah sonumuzu hayretsin derler ya, aslında Allah belamızı verecek kimsenin haberi yok!

Neyse bu sonucun üzerine artık boş yere dil dökmenin de bir anlamı olmasa gerek. Bu günden sonra bekleyelim ve görelim günümüzü dönemi başladı. Ben şahsen yoruldum artık bu konu üzerinde konuşmaktan. Tüm dökülen dillere rağmen sonuç hala buysa, sen  büyüksün Türkiye...
buna inanmaya devam!

2 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum..Bu şekilde insanlar,çabalar nasıl boşa gidiyormuş onu anlıyorlar..En azından bizler anlıyoruz..Hani şu azınlık kalan bizler ..
    Ama gördüğümüz üzre,insanların "tatlı" uykularından uyanmaya pek niyetleri yok ne yazık ki..

    YanıtlaSil
  2. Benim korkum uyandıklarında tekrar yatıp uyuyacakları bir topraklarının bile ellerinde kalmama ihtimali...

    YanıtlaSil