20 Haziran 2011 Pazartesi

What The F...!!!

Etrafımdaki bir çok kişi gerizekalı!!! Ama bu nereye gitsem böyle. Yani asıl demek istediğim şey şu ki; 

""lan Dünya'da ne kadar çok idiot var ya...""

Sonra vay efendim uzaylılar neden Dünya'mızı ziyaret etmiyorlar. Ne yapıcaklar olum buraya gelip. Bir sürü düşünemeyen gerizekalı. Hiç de çekici bir yer değildir onlar için eminim. 

Bugün "cin"e "cin" diyemeyen birisiyle karşılaştım. "Üç harfliler" diyordu kendisi. "Neden cin demiyorsun?" dedim. "Ayy ay ayyy söyleme öyle gelirler..." dedi. "Salak mı bunlar her çağırana gidiyolar?" dedim. "Ben böyle senin gibi dalga geçen çok gördüm şimdi hiçbiri adlarını ağzına alamıyor" dedi. "Valla ben cin olsam, biri bana adımla hitap etmek yerine üç harfli dese, ağız burun ilk ona dalardım!" dedim. "Ayrıca bu denli korktuğun yaratıklar o kadar mı salak cin yerine üç harfli diyince anlamıyorlar?" dedim.... 

Öööfff bu muhabbetin gerisi elemandan daha salaktı neyse boşverin.

Sonra İsmet İnönü'nün vatan hayini olduğunu savunan enteresan bir organizma gördüm. Böyle paslı bi kafeste duruyodu. Fıstık attım biraz, çok sevindi, eyledi kendini üç-beş fıstıkla. Fazla ilişmedim ben de.

Bir tanesi oruç tutmanın sağlığa çok faydalı bir şey olduğunu ve bunun isviçreli bilim adamları tarafından ispatlandığını öne sürdü. Ben de o öne sürdüğü şeyden aldım biraz omuzlarıma sürdüm, iyi oldu böyle güneşten yanmış pütür pütür olmuştu omuzlarım, pisini aldı iyi geldi...

En komiği de bi tanesi insanlara din eğitimini çocuk yaşta vermeye başlamak gerekir yoksa ilerde hiç bir dini benimseyemez dinsiz imansız olurlar dedi. "Çok haklısın hocam..." diyince gazı aldı bu "Mesela ben çocuğum olduğunda adını Kur'an koyucam" dedi!!!
 ......
....
..

Eveeeet bu günlük bu doz yeterli. İdiotlardan inciler programımızın ilk bölümünün burada sonuna geldik. Yakın zamanda tekrar birlikte olmak dileğiyle hoşçakalınız efenm...

Önemli Uyarı: "Bu idiotlarla tamamen denk gelinmiş olarak diyalog kurulmuştur. Lütfen siz de benzerlerine denk geldiğinizde arkadaş olup evde beslemeyiniz!"

2 yorum:

  1. çocuğum olduğunda adını kuran koyucam mı? :S:S :D:D
    yazıyı gayet eğlenerek okudumda:) bunu duyunca bi durdum:D yok artık dedim gerçekten:))

    YanıtlaSil
  2. ayna havayı soluduğumuz daha ne terliksi hayvanlar var da farkında değiliz imgecim :) bunlara her denk geldiğimde bi ayrı soğuyorum hayattan :D

    YanıtlaSil